Ana içeriğe atla

Cami Resimleri :)

Cami Resimleri :)

Cami Resimleri :)

Merhaba BSG blogu takipçileri bu yazımızda İslamın küçük evleri Allahın evleri olarak adlandırılan mabedimiz olan Cami fotoğraflarını resimlerini sizlerle paylaşacağım umarım beğenir bütün arkadaşlarınızla ve din kardeşlerinizle paylaşırsınız cami fotoğraflarına bakmak yetmez oraya gidin ve gerçekte olan ambiansı caminin havasını içinize çekin. Şeytandan kaçabildiğiniz kadar uzağa kaçın sevgili Müslüman din kardeşlerim :) Neyse bize lafı uzatmak yerine birbirinden güzel camii fotoğraflarını sizlerle paylaşmak düşer. Haa ambiansı yakalayın havayı soluyun derken kuru kuruya gitmeyin bi abdestli gidin ya da orada abdest alın ve bir cemaatle namaz kılın huşuyu yakalayın ve bizler içinde dua edin kardeşlerim şüphesiz çok fazla yanlış yaptık :(














Bu blogdaki popüler yayınlar

MKK işlem ücreti nedir? Neden hesabımdan tahsil edilir?

MKK işlem ücreti nedir? Neden hesabımdan tahsil edilir?by Finansçı/ 12 Haziran 2015/ Gündem/ 4 yorum Mkk işlem ücreti Banka hesabınızdan neden tahsil edilir? Hangi işlemler için Mkk ücreti ödersiniz? Banka hesabını sürekli takip edenlerin neredeyse her ay görebileceği bir masraf türüdür mkk işlemi. Fakat çoğu tüketici bu masrafın neden tahsil edildiğine dair fikir sahibi değil. MKK işlem ücreti nedir? Neden hesabımdan tahsil edilir? Bankadaki hesabınızdan aylık yada üç aylık yada yıllık periyotlar da kesilen fon alış satış işlemleri, devlet tahvili,hisse senedi yada repo gibi yatırım ürünleri kullanımına karşılık Mkk tarafından bankaya Banka tarafından da hesaplarınıza aktarılan bir masraf türüdür. MKK (Merkezi Kayıt Kuruluşu) Banka’ da yapmış olduğunuz yatırım işlemleri sonrası aldığınız payın saklamasının yapıldığı kurumdur. Bu saklama işleminin karşılığı belli periyotlar ile hesabınıza borç kaydı yaratılır. Mkk masrafı ödememek için ne yapmalısınız? Aslında bunun cevabı

Sürekli Hapşırma Ve Burun Akıntısı > Rinit (nezle) Nedir?

Sürekli Hapşırma Ve Burun Akıntısı > Rinit (nezle) Nedir? Burun estetik kaygılarımıza en fazla maruz kalan organımızdır. Çoğu insan güzel görünümlü bir buruna sahip olmak ister ve bunu gerçekleştirmeye çalışır. ANCAK, önemli fizyolojik fonksiyonları olan bu organ bazı insanlarda görüntüden daha ciddi bir soruna neden olur: Rinit Rinit burun iç kısmını döşeyen ve mukoza adı verilen dokunun inflamasyonudur (iltihabi reaksiyonu). Rinitlerin yaklaşık yarısı allerjiye bağlıdır. Rinit sık görülen bir hastalıktır. Toplumun ortalama %10 ‘unda allerjik rinit vardır. Bu oran diğer allerjik hastalıklarda olduğu gibi her geçen yıl artmaktadır. Allerjik ya da değil, rinitler her yönüyle önemli hastalıklardır. RİNİTLER ÖNEMLİ HASTALIKLARDIR 1. Rinit belirtileri (burun akıntısı, hapşırma, burun kaşıntısı, burun tıkanıklığı, koku almada azalma, konjunktivit…) günlük yaşamı olumsuz etkiler. 2. Yorgunluk, algılama güçlüğü, uyku bozukluğu gibi dolaylı rinit belirtileri de günlük yaşamı o

1 den 5 e kadar 5 dahil mi ? yoksa dahil değil mi ? e kadar dahil mi 1'den 10'a Kadar Diyince 10 Dahil Olur mu Aralık Belirtmek

  Aralık Belirtmek    26.07.2017 'e kadar harcama yapmanız gerekmektedir bu nedir 26 dahil mi değil mi değil mi    26. gün dahil oluyor arkadaşlar ÖDEVİNE ÜCRETSİZ YARDIM                                AL! Selam! Ödevlerinde herhangi bir problem var mı diye merak ediyorum. Burada size yardımcı olabilecek birçok kişi var :) Ayrıca benim son sorum 10 dakika içerisinde yanıtlandı :D Neyse, devam et ve kendin dene.  Ana Sayfa 09. Sınıf10. Sınıf11. Sınıf Matematik Kitapları Matematik Soruları Aralık    Aralık Belirtmek Aralık: iki sayı arasındaki tüm sayılar demektir. Örneğin: 1 ve 6 arasındaki tüm sayılar bir  aralık  belirtir Tüm Sayılar Mı? Evet. Bu iki değer arasında yer alan tüm gerçek sayılar bu aralığa girer. Örneğin: 2 ile 4 arasında şunlar vardır: 2.1 2.1111 2.5 2.75 2.80001 π 7 / 2 3.7937 Ve daha fazlası! Peki Aralıkta Belirtilen Sayılar Dahil Mi? Hmmm... Bazen dahildir, bazen de değildir. Bunu belirtmemiz gerekir. Örn

Kısa sap bağlama (saz) nasıl akord edilir?

Kısa sap (çöğür düzen) bağlama akordunu yapabilmemiz için önce hangi burgunun, hangi tele bağlı olduğunu bilmemiz gerekir. Resmi inceleyiniz. Kısa sap burgu ayarları. Akord yapmaya alt tellerden başlanır. Alt teller bibrbirleri ile eşleştirilip, aynı sesi vermesi sağlanmalıdır. Kısa sap bağlamada alt teller RE olarak isimlendirilir ve portede 4. çizgide yer alır. Akordu bozulmuş bir kısa sap bağlamada, pes (kalın) ses, tiz (ince) sese yaklaştırılarak akord yapılır. Alt teller eşleştirildikten sonra; – 1. parmak alt teldeki sol notasına konulur. Bu perde ile ortadaki boş tel (kalın sol) eşleşmelidir sonra; – 1. parmak orta teldeki la notasına konulur. Bu perde ile en üstteki boş tel (la) eşleştirilmelidir. Kırmızı, tele basıldığını; Yeşil, ise telin boş tınlatıldığını ifade etmektedir. Resmi inceleyiniz Kısa sap alt ve orta teller. Kısa sap, orta ve üst teller. İpucu: Kısa sap bağlama akord cihazı ile akordlanırken; Alt teller : E veya F Orta

"Bir ŞARKIN olsun. Senin olsun. Hayatına her giren insana “bu benim şarkım bak” diye dinlet

🌈 🐬 🎶 "Bir ŞARKIN olsun. Senin olsun. Hayatına her giren insana “bu benim şarkım bak” diye dinlet. Bir gün o kişinin hayatından çıktığında bir radyoda denk gelirse, seni hatırlasın. Tek bir parfümün olsun. Özdeşleşmek iyidir. Dünya bu illa ki bir tek sen kullanmayacaksın. Öyle bir sana ait olsun ki, bir yabancıda bile duysa “acaba burda mi” diye kokuyu duyanın gözü seni arasın. Bir tane en yakın ARKADAŞIN olsun. Sadece kötü günde değil, iyi günde de aradığın ilk kişi olsun. Birlikte düşün, birlikte kalkın. Birbirinizi toparlayın. Yaralarınızı sarın. Herkes gittiğinde “şanssızlığınıza” biraz gülün, biraz ağlayın. Bir tane ÇOK BÜYÜK AŞKIN olsun. Rakıya bahane olsun. Bir dönem çok sevmiş ol, bi dönem nefret etmiş. Her şey küllendikten sonra tebessümle hatırla. Biraz da bi yanin acıyarak. “O olsaydı nasıl olurdu acaba hayatım?” diye sorgulayarak. Artık bir şey hissetmesen de “başına bir şey gelse yine de ilk ben koşarım” diyecek kadar. Unutma, masallar mutlu sonla, e

Hz Mevlana derki...........

Hz Mevlana derki. "Kaderimi ben secmedim,Rabbim ikram etti Elhamdulillah! "Iyiyim desem yalan olur, kötüyüm desem inancima dokunur. En iyisi şükre vurayim dilimi, belki o zaman kalbim kurtulur" Dua 'm belli, Duyan belli, Gerisi Takdiri Ilahi... Fedakarlık yaparsın, fazla değer verirsin.. Kendini de değerli sanırsın.. Vakit gelir hoş bir seda, beklersin, Güzel bir Hüsnü zanda bulunmak, hakkındır.. Hiç ummadığın, hesaba, katmadığın, bir anda, iyilik, umduğun kimseden, türlü, Nahoş, çirkin, bir muamele görürsün.. Kendi yaptıklarına Hayıflanırsın, üzülürsün.. Haketmediğin, bir muamele görürsün, şaşırırsın.. Gül beklerken diken geldi yüreğine.. Bal Beklerken zehir geldi ömrüne.. Üzülürsün.. Rabb'im iki cihanda da emeklerimizi, zai etmesin. Selam ve Dua ile.. Bir kız gördüm sokakta başı kapalı nargile içiyor.. Sigarası elinde kendinden geçiyor.. Bacak bacak üstüne atmış, arsızca gülüyor... İNANÇ HAZRETİ FATIMA OLMAKTI NE OLDU BİZE... Erkeği

Alper Kul - Seni Sana Sen (Audio) sözleri ıslık müziği

Bilmezdim başucudumda yamacımda durduğunu Gönül her zaman görmüyor kaderin gördüğünü Ben aşkı uzaklarda yükseklerde hep başka yerde aradım Oysa yanıbaşımda 15 yaşında yakın arkadaşımdaymış Seni sana sen, seni sana sen, sev sana ah seni seviyorum Seni sana sen, seni sana sen, sev sana ah seni seviyorum Seni sana sen, seni sana sen, sev sana ah seni seviyorum Seni sana sen, seni sana sen, sev sana ah seni seviyorum Ben küçüktüm, dağınıktım, adam oldum sevince Ben küçüktüm, aşık oldum, tamamlandım teninde Ben küçüktüm, dağınıktım, adam oldum sevince Ben küçüktüm, aşık oldum, tamamlandım teninde Seni bana kırk yıl sonra veren tanrıma, ah bin bir şükür olsun Bana kırk yıl seni aratan rabbime, kocaman minnetler sundum Seni bana kırk yıl sonra veren tanrıma, ah bin bir şükür olsun Bana kırk yıl seni aratan rabbime, kocaman minnetler sundum

kaçak akım koruma rölesi evlerde kaç amperlik kullanılır Elektrik panolarına kaç amperlik kaçak akım rolesi takılmalıdır?

Kaçak Akım Rölesi Nedir? ve Nasıl Bağlanır? Elektrik panolarına kaç amperlik kaçak akım rolesi takılmalıdır? Kaçak akım rölesi  elektrik tesisatında hayati bir önem taşımaktadır. Buna rağmen pek çok elektrik tesisatçısı veya ev sahibi bu röleyi kullanmak istememektedir. Bunun sebebi tesisatçılar için bağlantıyı bilmemek veya kaçak akım rölesinin sürekli atması gösterilebilir. Ev sahipleri ise rölenin sürekli atmasından dolayı rahatsız olmakta ve sorun çözülemeyince  kaçak akım rölesi bağlantısı  sökülmektedir. Söküp atmak kolay olabilir. Fakat elektik tesisatında meydana gelen kaçak akımdan korunmanın tek yolu  kaçak akım koruma rölesi  dir. Bu yazım da  kaçak akım rölesi, bağlantısı ve yaşanan problemlerinden  bahsedeceğim. Kaçak akım rölesi ile direk bağlantısı olan bir kaç konuyu başlıklar halinde tanımlayarak konuyu anlatmaya başlayalım. Kaçak Akım Nedir? Elektrik enerjisi ile çalışan tüm aletlerin çalışma esnasında meydana getirdiği atık akım vardır. Bu atık ak

Güvenlik Kamera Sistemleri Teknik Terimler

Güvenlik Kamera Sistemleri Teknik Terimler Güvenlik kamera sistemleri teknik terimler hakkında bilmek istediğiniz her şey… DVR Nedir? Digital Video Recorder’un kısaltması olan DVR (Dijital kayıt cihazı), güvenlik kamera sistemleri olarak kurulan kameraların kayıtlarının tutulduğu cihaza verilen isimdir. Güvenlik kamera sistemleri içinde kullanılan en önemli ekipmandır. İnternet çıkışı sayesinde görüntü ve kayıtların internetten izlenmesini sağlamaktadır. Tüm kamera sisteminin yönetimi bu cihaz üzerinden yapıldığından kayıt cihazı seçimi çok dikkatli yapılmalıdır. Kayıt cihazları birbirlerinden farklı özelliklere sahip olabilir. Bazı kayıt cihazları sadece kayıt yapabilirken bazıları cep telefonu desteği veremezler. Çoğu kayıt cihazı Full D1 değildir. İçerisinde bulunan hard disk kapasitesi ölçüsünde kayıtları saklamanızı, sonrasında arama yaparak incelemenizi sağlamaktadır. Hard Disk, güvenlik kamera sistemleri ürünleri içerisinde en hassas olan üründür. Darbe ve

SATIŞ ÜZERİNE ÖZLÜ SÖZLER

SATIŞ ÜZERİNE ÖZLÜ SÖZLER Satış ahlakının bir numaralı ilkesi şudur: Alıcıya yarar sağlamayan bir satış, satıcıya zarar getirir. Satış danışmanları ben merkezci konuşma biçiminden sakınmalıdır. Ne denli alçakgönüllü konuşursanız konuşun, bu tür konuşma itici gelir. Satış danışmanı olarak, müşterinizi inandırmak zorundasınız. Bunu başarabilmek için teklif ettiğiniz ürünün değerine, temsil ettiğiniz firmanın üstünlüğüne ve kendi yeteneğinize, öncelikle sizin inanmanız gerekir. Acele hareket yalnızca sinek yakalamaya yarar. Rus sözü Küçük kusurlarımızı itiraf edişimiz, büyük kusurlarımız olmadığına herkesi inandırmak içindir. La Rochefoucauld Daima doğru söyleyin ki, söylediklerinizi hatırlamak zorunda kalmayın. T.L.Osborn Sadece kar için yönetmek, skor tablosuna bakarak tenis oynamaya benzer. Ichak Adizes Ancak aptallar ve ölüler düşüncelerini hiç değiştirmezler. J.R.Cowell Başarısızlık, daha zekice başlama fırsatından başka bir şey değildir. Henry Ford